„Chcę tylko klientów Premium!”. Byle najtańszym kosztem…

– Tak. Ta Pani chce tylko klientów Premium. Problem w tym, że grafiki wykonuje osobiście w canvie, żeby zaoszczędzić na kosztach. Używa dużo czerwonego i żółtego – ponoć to kolory, które najmocniej rzucają się w oczy. Uczy się ...

Wizerunek i reputacja – budujemy latami tracimy jedną wpadką

Czasami wystarczy jedna wpadka lub nieprzemyślane posunięcie, aby zniszczyć kilka lat pracy. Budowanie dobrego wizerunku, a szczególnie silnej marki osobistej wymaga sporo zaangażowania i energii na realizację własnej strategii. Upłynąć musi ...

4 KROKI do sukcesu Twojej nowej marki!

„Po co Ci właściwie ten cały personal branding? Marka osobista, budowanie wizerunku, public relations? No tak, teraz jest na to moda-tyle osób chciałoby być zauważonych… Musisz zrozumieć, że trzeba być w czymś naprawdę dobrym, aby wybić się z ...

Daj się polubić Klientom! Zainwestuj w sesje wizerunkową

Czym jest sesja wizerunkowa? Sesje wizerunkowe nazywane są również biznesowymi albo korporacyjnymi, ponieważ decydują się na nie przede wszystkim właściciele firm czy prezesi i pracownicy dużych korporacji, którzy potrzebują oficjalnych ...

Co w e-mailu piszczy? Rzecz o skutecznej i prawidłowej komunikacji drogą mailową

Tradycja pisania listów zanika. Na potrzeby komunikatorów i sms-ów skracamy treść do minimum, często tracąc przy tym sens wypowiedzi. Poważnym wyzwaniem staje się dłuższa forma pisemna. Podstawą komunikacji w biznesie, ale też w życiu ...

Jak promować bloga? 5 skutecznych sposobów!

Nie ukrywajmy, nikt z nas nie pisze bloga tylko dla siebie. Każda z nas chce dotrzeć do większej liczby czytelników. Nie ma się czemu dziwić. Większość blogerów poświęca blogowaniu wiele swojego wolnego czasu. Żaden post nie pisze się w pięć ...

Fanpage – fanaberia czy skuteczne narzędzie marketingowe?

Kiedy jesteśmy młodym przedsiębiorcą nigdy nie dysponujemy nadmierną ilością czasu, ani pieniędzy. Staramy się więc nie trwonić ani jednego, ani drugiego nadaremnie. Czasem trudno nam się jednak zdecydować co jest tym zbędnym trwonieniem, a co ...

Organizujesz konkurs w Internecie? SPRAWDŹ, czy zapłacisz podatek!

Zorganizowałeś w konkurs w Internecie? Jesteś więc jego organizatorem. Czy wiążą się z tym jakieś obowiązki podatkowe? Cóż, to jedno z podstawowych pytań, które powinien zadać sobie każdy organizator konkursów, oferujących potencjalnym ...
1